Για τη μαμά ... με αγάπη!
Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λάρισας «Κων/νος Κούμας» πραγματοποίησε μια ξεχωριστή δράση για τη Γιορτή της Μητέρας, τη Δευτέρα 11 Μαΐου, προσφέροντας στα παιδιά ένα όμορφο και δημιουργικό απόγευμα γεμάτο συγκίνηση και χαμόγελα.
Μέσα από την αφήγηση του βιβλίου «Ζητώ μαμά – Ζήτω η μαμά!» του Βαγγέλη Ηλιόπουλου, οι μικροί συμμετέχοντες γνώρισαν μια τρυφερή ιστορία αφιερωμένη στη μοναδικότητα της μητρικής αγάπης. Στη συνέχεια, συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δημιουργικές και διαδραστικές δραστηριότητες, εκφράζοντας την αγάπη τους προς τις μητέρες τους μέσα από όμορφες κατασκευές.
Μία δράση από όλους εμάς για την μαμά … με ΑΓΑΠΗ!